Shadow of Tomb Raider; Savaş mücadelelerini, keşif ve bulmaca zorluklarını değiştirmemize imkan verecek.

Yani oyunda bulunan keşif dinamikleri, bulmaca zorluklarını ve savaş tecrübelerini istediğimiz gibi kendimiz ayarlayabileceğiz. Konuyla ilgili olarak yayınlanan birkaç örneği hemen aşağıda görebilirsiniz.

Shadow of the Tomb Raider 14 Eylül 2018 tarihinde PlayStation 4, Xbox One ve PC için piyasada olacak.

1) Savaş

A) Kolay

- Hedef yardımı açık.
- Düşmanların sağlığı daha az ve daha az hasar verir.
- Cephane kutuları bol.
- Düşmanların aydınlatılmış silüetleri var.

B) Normal

- Düşmanların sağlığı ve verdiği hasar seviyesi normal.
- Cephane kutuları seyrek.
- Düşmanların aydınlatılmış silüetleri var.

C) Zor

- Düşmanların sağlığı arttırılmıştır ve daha fazla hasar verir. Ayrıca Lara'yı daha çabuk bulurlar.
- Savaş esnasında sağlık yenileme yok.
- Cephane kutuları seyrek.
- Dürbünde işaretleme seçeneği yok.
- Hayatta kalma içgüdülerinde düşmanlar belirtilmez.

D) Ölümcül Takıntı

- Zor ile aynı.
- Lara bir düşman tarafından tespit edildiğinde HUD ikonu yok.

2) Keşif

A) Kolay

Oyun Endüstrisinin Değişen Dinamikler Oyun Endüstrisinin Değişen Dinamikler

- Gidilecek ana yol beyaz boya ile gösterilir.
- Kaydetme zamanlayıcısı daha uzun.
- Ana kamplarda ateş yanar.

B) Normal

- Gidilecek ana yolu vurgulamak için kullanılan beyaz boya daha az.
- Kaydetme zamanlayıcısı normal.
- Ana kamplarda ateş yanmaz.

C) Zor

- Beyaz boya yok.
- Azaltılmış kaydetme zamanlayıcısı.
- Hayatta kalma içgüdüleri yok.
- Ana kamplarda ateş yanmaz.

D) Ölümcül Takıntı

- Zor ile aynı.
- Ana kamplarda ateş yanmaz ve yakmak için kaynak gerekli.
- Oyun sadece ana kamplarda kaydedilir.



3) Bulmacalar

A) Kolay

- Lara'ya bir sonraki eylemi için ipuçları verilir.
- Hayatta kalma içgüdüsünde etkileşime girilebilecek nesneler vurgulanır.
- Hayatta kalma içgüdüsünde ilerlemek için gerekli nesneler mavi ile vurgulanır.
- Zamanlayıcı mekaniği için daha uzun bir aralık.

B) Normal

- Lara'ya bir sonraki eylemi için genel ipuçları verilir.
- Hayatta kalma içgüdüsünde etkileşime girilebilecek nesneler vurgulanır.
- Zamanlayıcı mekaniği için normal bir aralık.

C) Zor / Ölümcül Takıntı

- Lara'ya ipucu verilmez.
- Hayatta kalma içgüdüsü yeteneği yok.
- Zamanlayıcı mekaniği için kısa bir aralık.