Haberin Gündemi - Son Dakika Haberler ve Gündem Haberleri

Haberin Gündemi - Son Dakika Haberler ve Gündem Haberleri

Gerçek, İlkeli ve Tarafsız Haberin, En Güncel Hali, Haberde Doğruya Bağlanın

FLAŞ HABER
Sol Ok
Sağ Ok
Menü
Ara
Facebook Twitter
Haberin Gündemi - Son Dakika Haberler ve Gündem Haberleri ANASAYFASPORGÜNDEMPOLİTİKADÜNYATEKNOLOJİEKONOMİEĞİTİMMAGAZİNYAŞAMKADIN
Seda Sayan'ın programına verilen ceza
Facebook Twitter Google Plus WhatsApp Tumblr Yazdır Büyüt Küçült
- - Editör:

Seda Sayan'ın programına verilen ceza

Seda Sayan'ın programına verilen ceza

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), "Seda Sayan'ın RTÜK'e şikayeti" başlıklı haberde yer alan iddialara ilişkin, "Belirtilen ceza, 2 ve 3 Mayıs 2007'de Kanal D'de, hafta içi her sabah yayınlanan 'Sabahların Sultanı Seda Sayan' isimli programa, iki ticari markanın gizli reklamı yapıldığı için verilmiştir" açıklamasında bulundu.

RTÜK'ten yapılan yazılı açıklamada, "Seda Sayan'ın RTÜK'e şikayeti" başlıklı haberde yer alan, Sayan'ın "2006 yılında RTÜK'ün kendisini başörtüsü taktığı için cezalandırdığına" yönelik iddialarının doğru olmadığı bildirildi.

Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007'de Kanal D'de, sunuculuğunu Seda Sayan'ın yaptığı, hafta içi her sabah yayınlanan "Sabahların Sultanı Seda Sayan" isimli programda iki ticari markanın gizli reklamı yapıldığı için verildiği kaydedilen açıklamada, "Ne şikayette belirtilen tarih doğrudur ne de başörtüsü taktığı için ceza verilmiştir. Burada bir algı oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK'ün gizli reklam konusundaki hassasiyeti aynı şekilde devam etmektedir." ifadeleri kullanıldı.



Facebook Twitter Google Plus WhatsApp
  YORUM YAP / YORUM OKU
Yorum
BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANASAYFA | GÜNÜN HABERLERİ | FOTO GALERİ | VİDEO GALERİ | KÜNYE | REKLAM | İLETİŞİM | RSS
Haberingundemi.com'da yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.




Spor Gündem Politika Dünya Teknoloji Ekonomi Eğitim Magazin Yaşam Kadın Sağlık