Günün Haberleri Giriş Sayfam Yap Favorilere Ekle Künye İletişim Son Dakika Ekle RSS
 
 
  • ADANA
    19/8 °C
     
  • ANKARA
    14/2 °C
     
  • ANTALYA
    22/13 °C
     
  • BURSA
    21/10 °C
     
  • ISTANBUL
    16/9 °C
     
  • KONYA
    18/3 °C
     
     
  • Dolar
    2,1755
  • Euro
    2,8826
  • Altın
    89,5380
  • Bist-100
    78,930
 
GÜNDEM SİYASET SPOR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ EKONOMİ DÜNYA MAGAZİN MEDYA YAŞAM YAZARLAR DİĞER
 

Nevşehir’in Çat Kasabası’nda namus cinayeti

Nevşehir merkeze bağlı Çat Kasabası’nda meydana gelen cinayet olayı adeta kasaba halkında şok etkisi yarattı.

Nevşehir’in Çat Kasabası’nda namus cinayeti
 
03 Mayıs 2010 Pazartesi - 23:46

Edinilen bilgiye göre evli olan Damla T. isimli bayan, yine evli olduğu öğrenilen Soner T. isimli şahısla birlikte Antalya’ya kaçtılar.

 

İddiaya göre evli olan Damla T.nin kaçması üzerine harekete geçen ailesi, Damla T. İle birlikte Soner T.ye ulaşarak kendilerini evlendireceklerini söyleyip Çat Kasabası’na çağırdılar.

 

Damla T. ile Soner T. ailenin aldığı evlilik kararına inanarak Çat Kasabası’na dönüş yaparlarken, dün öğle saatlerinde Çat Kasabası’nda birden duyulan silah sesiyle irkilen kasaba halkı, Soner T.yi kanlar içerisinde gördüler.

 

Soner T.yi birlikte kaçtığı Damla T.nin abisi olan Serkan Ş.nin öldürdüğü, Serkan Ş.nin Soner T.ye 5 ila 6 el ateş ettiği edinilen bilgiler arasında yer aldı.

 

Soner T.yi öldürdüğü iddia edilen Sekan Ş. ile yakınlarından bazıları olay yerine intikal eden jandarma ekiplerince gözaltına alınırken, olayla ilgili tahkikatın devam ettiği bildirildi.

 

Coşkun SAĞLAMDİN/Nevşehir

Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
Ahmet Balcı'ya başkanların ziyareti
 
Özdil'den Türkçülük açıklaması
 
YORUMLAR    Toplam 271 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
 
 
 
   
 

23 Mayıs 2014 Cuma 11:19
iyi yapmış diyen iyilik yapmak istiyorsan o kızla evlen.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100

28 Aralık 2013 Cumartesi 10:01
igi yapmış
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
.........
08 Aralık 2012 Cumartesi 03:46
ALLAH KİMSENİN BAŞINA BÖYLE Bİ İŞ VERMESİN.HER TARAFADA ZOR.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
UZAKLARDA
14 Temmuz 2012 Cumartesi 14:39
AĞZIN İYİ LAF YAPIYO.d AMA BURDA TARTIŞAMAM SENİNLE YÜZ YÜZE OLMAYI TERCİH EDERİM.BÖLE BURDA BASİT ŞEYLER BANA GÖRE DEĞİL