NEÜ'de Hackingfest Etkinliği Gerçekleşti

Necmettin Erbakan Üniversitesinde (NEÜ), Hackingfest Konya 2016 etkinliği düzenlendi.

NEÜ'de Hackingfest Etkinliği Gerçekleşti

Necmettin Erbakan Üniversitesinde (NEÜ), Hackingfest Konya 2016 etkinliği düzenlendi.

21 Mayıs 2016 Cumartesi 11:15
NEÜ'de Hackingfest Etkinliği Gerçekleşti

Necmettin Erbakan Üniversitesinde (NEÜ), Hackingfest Konya 2016 etkinliği düzenlendi.

Teknolojiler konusunda bilgi sahibi olan geliştiricilerin o konuda proje geliştirmelerine olanak tanıyan Hackingfest etkinliği bu sene Google Developer Group (GDG) ekipleri tarafından 11 ilde (Konya, Ankara, Tekirdağ, Denizli, Trabzon, Kocaeli, Edirne, Düzce, Sivas, İzmir, Kütahya) farklı tarihlerde düzenlendi.

Hackingfest Konya 2016 etkinliği GDG Konya organizatörlüğünde; Google, General Mobile, Valven ve Trend Micro sponsorluğunda Necmettin Erbakan Üniversitesinde gerçekleştirildi. Etkinliğe. 9'u ekip 4'ü bireysel 27 kişi katıldı. Etkinlik sonunda 10 ekip projelerini tamamlayarak jüri sunumlarını gerçekleştirdi. Etkinlik boyunca katılımcılara yiyecek ve içecek ikramı yapıldı. Birinci olan ekibe General Mobile AndroidOne telefonu, ikinci olan ekibe nexusplayer üçüncü olan ekibe chromecast hediye edildi.

İLK 3'E GİREN PROJELER

1.Bi Dolu Kitaplık: Uygulama ile kitap okuyanları ödüllendirerek kitap okuma oranını arttırmak ve yazarların okuyuculara daha kolay ulaşmasını amaçlıyor. Uygulama bünyesinde birçok kitap barındırmayı hedefliyor. Okurlar arasında istatistik tutarak haftalık ya da aylık periyotlarla en çok kitap okuyan kullanıcıya çeşitli ödüller vererek okuma oranını artması bekleniyor.

2. Trash Bank: Lise öğrencileri tarafından geliştirilen proje küçük yaştaki çocukların doğaya ve çevresine daha duyarlı yetişmesini amaçlıyor. Çocuklar çöpü her çöp kutusuna attığında çöp kutusu çocuğu 'Teşekkür ederim', 'Tebrikler', 'Aferin sana' sesleriyle motive ediyor.

3. YingYang: Android bir oyun uygulaması olan projede 2 adet kare mevcut. Bu kareler oyun ilk başlatıldığında birbirine yapışık halde bulunuyor. Ekrana tıklayarak bu 2 kare birbirinden uzaklaştırarak üzerine gelen engellere çarpmamaya çalışılıyor. Eğer belirli bir süre engellere çarpılmazsa engeller daha sık ve daha hızlı hareket ediyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.