Ağrılarına dayanamadı intihar etti

Merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi’nde oturan ve bir süredir bel ağrısı nedeniyle tedavi gören emekli Nazım Arabacıoğlu, çektiği acılara dayanamayınca bunalıma girdi.

Ağrılarına dayanamadı intihar etti

Merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi’nde oturan ve bir süredir bel ağrısı nedeniyle tedavi gören emekli Nazım Arabacıoğlu, çektiği acılara dayanamayınca bunalıma girdi.

18 Mart 2016 Cuma 12:45
26 Okunma
Ağrılarına dayanamadı intihar etti

BURSA'da tedavisi devam eden bel ağrısı nedeniyle bunalıma girdiği ileri sürülen 67 yaşındaki Nazım Arabacıoğlu 'Sakın benim arkamdan ağlamayın' yazılı not bıraktıktan sonra intihar etti.

Merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi'nde oturan ve bir süredir bel ağrısı nedeniyle tedavi gören emekli Nazım Arabacıoğlu, çektiği acılara dayanamayınca bunalıma girdi. Dün gece iki çocuğuna hitaben 'Benim arkamdan ağlamayın annenize iyi bakın' yazılı not bırakan Nazmi Arabacıoğlu, üç katlı evinin inşaat çalışması devam eden çatısına çıkıp kendini iple tavana astı. Arabacıoğlu'nun cesedi sabah kendisini aramak için çatıya çıkan çocukları tarafından bulundu. Cumhuriyet Savcısının olay yerinde yaptığı incelemeden sonra Arabacıoğlu'nun cesedi, kesin ölüm nedenin belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Bursa Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı. 

Babasının son aylarda ilaç tedavisi görmesine rağmen çektiği sırt ve bel ağrısına dayanamadığını belirten Nazım Arabacıoğlu, polise verdiği ifadesinde, "Dün gece babam ağrıları nedeniyle bize, 'Bana bu gecede uyku yok. Siz yatın' dedi. Sabah kalktığımızda ise cesedi ile karşılaştık" dediği öğrenildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.